Forstør
Kategorier / sektioner:

Formative walkthroughs: når skoleledere og lærere samarbejder om at forbedre elevernes resultater (Bog, Hæftet)

Forlag: Dafolo
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 230
Dato for udgivelse: 28-6-2018
Udgivelse: 1. udgave, 2018.
Medforfattere: Susan M. Brookhart, Connie M. Moss
ISBN-13: 9788771604078
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Engelsk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

442,60 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Formative walkthroughs - når skoleledere og lærere samarbejder om at forbedre elevernes resultater

Hvornår lærer elever noget? Hvordan kan man iagttage elevers faglige og socioemotionelle progression, og hvad skal der til for at fastholde progressionen?

I denne bog inviteres skoleledere og vejledere til at foretage formative walkthroughs i klasserummene med henblik på at understøtte lærere i at tilrettelægge lektioner, der har elevers læring og trivsel i centrum. Det særlige ved formative walkthroughs er, at de ikke er evaluerende eller bedømmende i forhold til den, der observeres, men derimod lægger vægt på netop at se frem og forbedre praksis og styrke elevers læring og trivsel.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Formative walkthroughs: når skoleledere og lærere samarbejder om at forbedre elevernes resultater

Formative walkthroughs: når skoleledere og lærere samarbejder om at forbedre elevernes resultater