Nedsat pris! Forretning for fremtiden: Succes med Verdensmålene
Dette produkt kan findes i disse emner sektioner og kategorier

Forretning for fremtiden: Succes med Verdensmålene (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Kristoffer Nilaus Tarp og Erik Thomas Johnson

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788759335079
Udgave: 1. (01-10-2020)
Oplag: 1. (01-10-2020)
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 272
Originalsprog: Dansk

Forventes på lager: 01-10-2020

Levering : Kan forudbestilles (Udk. 01-10-2020)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Forretning for fremtiden – Succes med Verdensmålene handler om, hvordan små og mellemstore virksomheder (SMV’er) kan få bæredygtighed til at blive en del af kerneforretningen og samtidig – eller netop derfor – drive forretning for fremtiden.


Bogen er skrevet på baggrund af de erfaringer, som en række virksomheder har fået ved at arbejde konkret med Verdensmålene, og dem kan alle virksomheder lade sig inspirere af. Særligt i en tid med en verdensomspændende krise, hvor private virksomheder må og skal være med til at sikre en mere bæredygtig fremtid. 


Forretning for fremtiden præsenterer syv kernekompetencer, som er udledt af erfaringer fra to projektforløb under Industriens fond; Filantropi til Forretning og SDG Accelerator. Flere end 50 virksomheder arbejdede i programmerne med at bruge bæredygtighed som løftestang for øget indtjening gennem produkt- og serviceinnovation, strategiudvikling, omkostningsreduktion, medarbejderengagement, styrkede forretningsmodeller og fokus på nye markeder. Kernekompetencerne spillede en essentiel rolle i disse tiltags tilblivelse og udførelse. Erfaringerne kan give dig og din virksomhed værktøjerne til at opnå kommerciel succes med Verdensmålene. 


Forretning for fremtiden er skrevet til:

  • dig, der gerne vil arbejde for eller lede en virksomhed, som er på forkant med fremtiden, som overvejer potentialet i de 17 Verdensmål og gerne vil vide mere om, hvad andre har gjort. 
  • skeptikeren, der ikke rigtig tror på, at bæredygtighed og god forretning kan gå hånd i hånd. 
  • dem, hvis hjerter banker for at redde menneskeheden og kloden, men som mangler redskaber til at omsætte deres overbevisning til konkret handling.  

Anmeldelser (0)