Nedsat pris! Fotokommunikation: en metode til kortlægning af kultur og værdier på arbejdspladsen Forstør
Kategorier / sektioner:

Fotokommunikation: en metode til kortlægning af kultur og værdier på arbejdspladsen (Bog, Indbundet)

Forlag: Frydenlund
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Sideantal: 62
Dato for udgivelse: 18-4-2005
Udgivelse: 1. udgave, 2005.
Medforfattere: Jytte Fromberg, Pia Pals, Pernille Schytte, Eva Thorup
ISBN-13: 9788778872470
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Ophavsangivelse: Jytte Fromberg
År for denne udgave: 2005
Første udgivelsesår: 2005
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 1

3 - 8 hverdage

190,55 kr

-13%

Vejl. pris: 219,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Når virksomheder og organisationer står over for fusioner og ændringer i deres organisation, er sammenlægninger ofte på dagsordenen. Det betyder, at forskellige kulturer og værdier skal samles under ét. Hvilke kulturer og værdier kendetegner den enkelte organisation? Og hvordan oplever og definerer organi­sationens ansatte de to begreber?
De spørgsmål kan FotoKommunikation give svar på.
Fotokommunikation er en metode til kortlægning af kultur og værdier på arbejdspladsen. Metoden er en utraditionel og inspirerende øjenåbner. Den er igangsættende og fortrinlig til at skabe debat.
Fotokommunikation involverer ledelse og med­arbejdere og sikrer et medejerskab til udviklingsprocessen. Store og små foretagender, private virksomheder og offentlige institutioner og faglige og politiske organisationer kan få glæde af metoden.
Bogen henvender sig til alle, der arbejder med kommunikation og organisations- og personaleudvikling.
Forfatterne er mastere i Professionel Kom­munikation og arbejder med undervisning, organisationsudvikling og intern/ekstern kommunikation.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Fotokommunikation: en metode til kortlægning af kultur og værdier på arbejdspladsen

Fotokommunikation: en metode til kortlægning af kultur og værdier på arbejdspladsen