Nedsat pris! Globaløkonomi til marketing og service
Kategorier / sektioner:

Globaløkonomi til marketing og service (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Hans Jørgen Biede

Forlag: Gyldendal
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788741271606
Udgave: 2. (12-06-2018)
Oplag: 1. (12-06-2018)
Første udgivelsesår: 2016
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 416
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Tegnet af: Bent Nielsen - Odd Design
Originalsprog: Dansk
Formater / udgaver
391,50 kr

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Globaløkonomi til marketing og service er baseret på Makroøkonomi og mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom.

Globaløkonomi giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt en forståelse for de samfundsøkonomiske sammenhænge. Den økonomiske teori bliver forklaret og kombineret med eksempler fra den virkelige verden. Bogen indledes med et kapitel om økonomisk analyse, og er derefter opdelt i fire dele. Hovedtemaet i den første del af bogen er prisdannelse i forskellige markedssituationer og ved forskellige offentlige indgreb. I anden del koncentrerer bogen sig om arbejdsmarkedet og den globale udvikling, herunder internationale handel og internationale samarbejder. Derefter rettes fokus i tredje del mod de makroøkonomiske mål, nationalindkomsten og udenrigshandelen. Til sidst analyses rentedannelsen og den økonomiske politik, bl.a. strukturpolitik og stabiliseringspolitik.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Globaløkonomi til marketing og service

Globaløkonomi til marketing og service