Nedsat pris! Globaløkonomi til marketing og service Forstør
Kategorier / sektioner:

Globaløkonomi til marketing og service (Bog, Hæftet)

Af: Hans Jørgen Biede

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 416
Dato for udgivelse: 7-6-2018
Udgivelse: 2. udgave, 2018.
ISBN-13: 9788741271606
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Tegner: Bent Nielsen - Odd Design
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 1

Ikke udkommet, kan forudbestilles (07-06-2018)

Forventes på lager: 07-06-2018

391,50 kr

-13%

Vejl. pris: 450,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Globaløkonomi til marketing og service er baseret på Makroøkonomi og mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Globaløkonomi giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt en forståelse for de samfundsøkonomiske sammenhænge. Den økonomiske teoribliver forklaret og kombineret med eksempler fra den virkelige verden. Bogen indledes med et kapitel om økonomisk analyse, og er derefter opdelt i fire dele. Hoved temaet i den første del af bogen er prisdannelse i forskellige markedssituationer og ved forskellige offentlige indgreb. I anden del koncentrerer bogen sig om arbejdsmarkedet og den globale udvikling, herunder internationale handel og internationalesamarbejder. Derefter rettes fokus i tredje del mod de makroøkonomiske mål, nationalindkomsten og udenrigshandelen. Til sidst analyses rentedannelsen og den økonomiske politik, bl.a. struktur politik og stabiliserings politik.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Globaløkonomi til marketing og service

Globaløkonomi til marketing og service