Nedsat pris! Grundbog i servicedesign: tag kontrol over kundeoplevelsen, og opnå succes med en virksomhed Forstør
Kategorier / sektioner:

Grundbog i servicedesign: tag kontrol over kundeoplevelsen, og opnå succes med en virksomhed (Bog, Paperback)

Af: Ian Wisler-Poulsen

Forlag: Grafisk Litteratur
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 255
Dato for udgivelse: 22-1-2015
Udgivelse: 2. udgave, 2015.
ISBN-13: 9788791171598
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Ian Wisler-Poulsen - Omslagsillustrator: Ian Wisler-Poulsen
Forord: Mikal Hallstrup
Illustrationsangivelser: ill. i farver
År for denne udgave: 2015
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 1

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

247,95 kr

-13%

Vejl. pris: 285,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Grundbog i Servicedesign gennemgår begrebet servicedesign helt fra bunden. Forfatteren viser, hvad det vil sige, at udvikle en serviceydelse med kunden i centrum samt betydningen af oplevelse og forventning.


Bogen indeholder desuden en række metoder og værktøjer til idéudvikling.


Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Grundbog i servicedesign: tag kontrol over kundeoplevelsen, og opnå succes med en virksomhed

Grundbog i servicedesign: tag kontrol over kundeoplevelsen, og opnå succes med en virksomhed