Nedsat pris! Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg Forstør
Kategorier / sektioner:

Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg (Bog, Hæftet)

Af: Kenneth Hansen

Forlag: Hans Reitzel
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 128
Dato for udgivelse: 9-8-2013
Udgivelse: 1. udgave, 2013.
ISBN-13: 9788741257976
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2013
Første udgivelsesår: 2013
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

2 - 5 hverdage

174,00 kr

-13%

Vejl. pris: 200,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Ny lærebog i statistik.
Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen.
De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data.  I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller,  hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg

Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg