Nedsat pris! Grundlæggende statistik: for markedsføring og salg
Dette produkt kan findes i disse kategorier og sektioner

Grundlæggende statistik: for markedsføring og salg (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Kenneth Hansen

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788741257976
Udgave: 1. (09-08-2013)
Oplag: 3. (05-10-2017)
Første udgivelsesår: 2013
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 128
Originalsprog: Dansk

Levering : 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik. Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data.  I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller,  hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test. Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.

Anmeldelser (0)