Nedsat pris! Forstør

Håndbog i strategisk public relations - Casesamling til strategisk public relations (Bog, Kolli videresalg)

Af: Henrik Merkelsen (red.)

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Kolli videresalg
Sprog: Dansk
Sideantal: 430
Dato for udgivelse: 3-5-2010
Udgivelse: 1. udgave, 2010.
ISBN-13: 9788759315095
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 2

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

460,25 kr

-13%

Vejl. pris: 529,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af Public Relations. Bogen behandler blandt andet Stakeholder Management, Corporate Social Responsibility og Corporate Communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over  specialdiscipliner som Issues Management, krisekommunikation, Public Affairs og Investor Relations der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.


Cases til Strategisk Public Relations stiller skarpt på nogle af de udfordringer, PR-faget møder i sin praktiske udfoldelse. De enkelte cases følger kapitlerne i Håndbog i strategisk public relations og inddrager centrale aspekter af de behandlede teorier. Sigtet er ikke at finde facit på teoretiske problemstillinger i praksis, og de enkelte cases skal derfor ikke læses, som var de best practice. Derimod afspejler denne casesamling genuine problem-stillinger og udfordringer, som PR-fagets praktikere må forholde sig til i deres arbejde.


Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Håndbog i strategisk public relations - Casesamling til strategisk public relations

Håndbog i strategisk public relations - Casesamling til strategisk public relations