Nedsat pris! Håndbog i strategisk public relations Forstør

Håndbog i strategisk public relations (Bog, Hæftet)

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Den kommunikerende organisation
Sideantal: 430
Dato for udgivelse: 22-12-2009
Udgivelse: 1. udgave, 2010.
Redaktion: Henrik Merkelsen
ISBN-13: 9788759313138
Produkt type: Bog
Bidragyder: Jesper Højbjerg Christensen m.fl.
Forord: Henrik Merkelsen
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

2 - 5 hverdage

389,75 kr

-13%

Vejl. pris: 448,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af Public Relations.
Bogen behandler blandt andet Stakeholder Management, Corporate Social Responsibility og Corporate Communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som Issues Management, krisekommunikation, Public Affairs og Investor Relations der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Håndbog i strategisk public relations

Håndbog i strategisk public relations