Nedsat pris! Om strategi: De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler
Dette produkt kan findes i disse emner sektioner og kategorier

Om strategi: De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Harvard Business Review

Forlag: Gyldendal Business
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788702224535
Udgave: 1. (27-03-2017)
Oplag: 1. (27-03-2017)
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 292
Originaltitel: HBR's 10 Must Reads On Strategy
Omslagsgrafiker: Rosendahl
Oversætter: Annette Rosenberg
Tegnet af: Louise Tandrup Kock
Originalsprog: Engelsk
Formater / udgaver
193,80 kr
69,40 kr

Levering : 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Artikler med klassikerstatus Harvard Business Review udkommer ti gange årligt med artikler om blandt andet ledelse, organisation og strategi fra førende forskere og ledelsesguruer – og har gjort det siden 1922. Fra denne enorme vidensbank har vi udvalgt de ti vigtigste artikler om strategi.

Har din virksomhed problemer med strategien? Læs om, hvordan du: • opnår bæredygtige fordele igennem strategisk positionering. • lærer at skelne mellem de blå og de røde oceaner. • genopfinder virksomhedens forretningsmodel. • eksekverer din geniale strategi. • bruger balanced scorecards i strategiprocessen. • afdækker virksomhedens kerneideologi, som er konstant.

Anmeldelser (0)