Forventes på lager: 07-12-2018
Alle Kategorier som dette produkt er en del af
Alle Kategorier som dette produkt er en del af
Nyere historiedidaktisk forskning påviser på overbevisende måde, at variation i undervisningen fremmer elevernes interesse for historiefaget.
Nærværende bog indeholder forslag til metoder i historieun- dervisningen, som kan være med til, at eleverne oplever under- visningen som varieret – blandt andet ved at vægte, at:
eleverne bruger deres personlige indsigter og følelser i valgsituationer (fx rollespil)
eleverne bruger sproget i undervisningen (drama, historie- fortællinger, rapporter m.m.)
eleverne bruger tal, logik og kritisk tænkning (kildekritik, statistik)
eleverne bruger billeder, farver, kunst og billedsprog (drama, historiske fortællinger og tegneserier)
eleverne er fysisk aktive (historisk værkstedsarbejde, drama, dans, ture i lokalområdet m.m.)
eleverne bruger sproget i undervisningen (drama, historie- fortællinger, rapporter m.m.)
eleverne bruger tal, logik og kritisk tænkning (kildekritik, statistik)
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.