Nedsat pris! Hvis det handler om mig, så køber jeg: omnichannel marketing Forstør
Kategorier / sektioner:

Hvis det handler om mig, så køber jeg: omnichannel marketing (Bog, Hæftet)

Af: Rasmus Houlind

Forlag: Omnichannel Institute
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 440
Dato for udgivelse: 17-3-2015
Udgivelse: 1. udgave, 2015.
ISBN-13: 9788792562364
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. (nogle i farver)
År for denne udgave: 2015
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

2 - 5 hverdage

386,75 kr

-22.5%

Vejl. pris: 499,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Denne bog er en guide til dig, der ønsker at udvikle din virksomhed og anvende digitale medier og data i orkestreringen af den perfekte omnichanneloplevelse for hver enkelt kunde. Hvis du synes, at I betaler for mange penge til Adwords, at det er svært at være relevant over for dine kunder, og at du ikke rigtigt kan trænge igennem på direktionsgangen med din omnichannelvision, så er dette den rigtige bog for dig.
Bogen giver dig baggrunden og forståelsen for de 6 discipliner inden for Omnichannel Marketing, og hvordan du driver disse på mere og mere kundecentreret facon. Modellen Kundemålskiven giver dig et visuelt overblik over, hvor langt din organisation er i arbejdet med Omnichannel, og hvad barriererne er for det videre arbejde hermed.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Hvis det handler om mig, så køber jeg: omnichannel marketing

Hvis det handler om mig, så køber jeg: omnichannel marketing