ICC's kodeks for reklame og markedskommunikation 2011
Dette produkt kan findes i disse kategorier og sektioner

ICC's kodeks for reklame og markedskommunikation 2011 (Bog, Hæftet, Dansk)

Forlag: Ex Tuto Publishing
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 96
Dato for udgivelse: 21-9-2011
Udgivelse: 1. udgave, 2011.
Oversætter: Peter Møgelvang-Hansen m.fl.
Medforfattere: Peter Møgelvang-Hansen, Thomas Riis, Jan Trzaskowski, Marie Pade Andersen
ISBN-13: 9788792598103
Produkt type: Bog
Originaltitel: Consolidated ICC code of advertising and marketing communication practice
År for denne udgave: 2011
Originalsprog: Engelsk
Udgave: 1
Oplag: 1

Levering inden jul: Kan ikke garanteres

Levering: 5 - 10 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

ICC´s kodeks for reklame og markedskommunikation er den danske oversættelse af "Consolidated ICC Code of Advertising and Marketing Communication Practice", der er udfærdiget af ICC Commission on Advertising and Marketing. Denne oversættelse indeholder både indholdsfortegnelse og stikordsregister.
ICC — the world business organisation repræsenterer tusinder af medlemsvirksomheder fra over 140 lande. ICC har siden 1930´erne fastsat internationale, etiske regler om markedsføring. ICC har udviklet generelle regler om reklamepraksis, som med tiden er blevet suppleret af regler om særlige former for eller aspekter af markedsføringen.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

ICC's kodeks for reklame og markedskommunikation 2011

ICC's kodeks for reklame og markedskommunikation 2011