Nedsat pris! Der er kun én chef - kunden: Danske Banks kurs ud af krisen Forstør
Kategorier / sektioner:

Der er kun én chef - kunden: Danske Banks kurs ud af krisen (Bog, Indbundet)

Af: Tomas Lykke

Forlag: Gyldendal Business
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Sideantal: 225
Dato for udgivelse: 11-11-2016
Udgivelse: 1. udgave, 2016.
Redaktion: Mette Korsgaard
ISBN-13: 9788702210934
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Søren Roed Schack
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2016
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

2 - 5 hverdage

Formater / udgaver

Bog
Indbundet
232,50 kr
epub
165,00 kr

232,50 kr

-22.5%

Vejl. pris: 300,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.


Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer - og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.


Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt - og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.


Der er kun en chef - kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.


Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Der er kun én chef - kunden: Danske Banks kurs ud af krisen

Der er kun én chef - kunden: Danske Banks kurs ud af krisen

Kunder, der købte denne vare, købte også