Nedsat pris! Instant Icon: om produkter der skaber exceptionel værdi og hvordan de bliver til Forstør
Kategorier / sektioner:

Instant Icon: om produkter der skaber exceptionel værdi og hvordan de bliver til (Bog, Indbundet)

Forlag: Gyldendal Business
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Sideantal: 253
Dato for udgivelse: 28-11-2008
Udgivelse: 1. udgave, 2008.
Medforfattere: Jens Martin Skibsted, Sune Aagaard
ISBN-13: 9788702071344
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: illustrationer designet af Ole Lund - Omslagsgrafiker: Goldstudio
Illustrationsangivelser: ill.
Ophavsangivelse: Jens Martin Skibsted - Sune Aagaard
År for denne udgave: 2008
Første udgivelsesår: 2008
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 1

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

231,75 kr

-22.5%

Vejl. pris: 299,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Der findes en række interessante produkter, der har indtaget vores hverdag og bevidsthed i den grad, at de har fået ikonstatus: iPod´en, Rubiks terning, Folkevognen, Concorden ... Hvad er det, der gør at disse produkter skiller sig ud? Og kan andre lære at skabe ligeså succesfulde produkter? Ja, mener designer Jens Martin Skibsted og journalist og historiker Sune Aagaard.
»Instant Icons er produkter, hvor en masse faktorer spiller optimalt sammen på det rette tidspunkt«, siger Jens Martin Skibsted, der er kendt for at have designet Biomega-cyklen. »De skal både appellere til det, mennesket kender, være radikalt innovativt og samtidig skære ind til benet af, hvad det enkelte produkt skal kunne«.
I bogen giver Skibsted og Aagaard inspiration og opskrifter til selv at skabe Instant Icons fremover. Deres kontroversielle råd til fremtidens designere, producenter og produktudviklere er, at de skal holde op med at lave ´produkter der sælger´, men i stedet lade sig inspirere af Instant Icons og tænke i andre parametre. Behøver jeg gøre som alle de andre i branchen? Ja, hvis du vil blive ved med at konkurrere om at lave stadigt billigere produkter som alle andre. Men nej, hvis du vil skabe Instant Icons, der sætter dagsordenen. 
Bogen er bl.a. baseret på en lang række interviews med verdenskendte designere, innovatører og marketingfolk, som udtaler sig om deres faglige tilgang til Instant Icons.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Instant Icon: om produkter der skaber exceptionel værdi og hvordan de bliver til

Instant Icon: om produkter der skaber exceptionel værdi og hvordan de bliver til