Nedsat pris! International Markedsføring - cases og opgaver

International Markedsføring - cases og opgaver (Bog, Hæftet, Dansk)

Forlag: Trojka
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788771540215
Udgave: 5. (01-07-2016)
Oplag: 2. (04-05-2017)
Første udgivelsesår: 2011
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 303
Originalsprog: Dansk

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

International Markedsføring - cases og opgaver

International Markedsføring - cases og opgaver