Nedsat pris! International Markedsføring, cases og opgaver

International Markedsføring, cases og opgaver (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Finn Rolighed Andersen

Forlag: Trojka
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788771541441
Udgave: 6. (01-08-2019)
Oplag: 1. (01-08-2019)
Første udgivelsesår: 2011
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 333
Originalsprog: Dansk

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. 


Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet. 



Cases og opgaver til International markedsføring, 6. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner. 


Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20.


Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. 


Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget. 


Juni 2019

Forfatterne

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

International Markedsføring, cases og opgaver

International Markedsføring, cases og opgaver