Nedsat pris! International markedsføring - lærebog
Dette produkt kan findes i disse kategorier og sektioner

International markedsføring - lærebog (Hæftet, Dansk)

Forlag: Trojka
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788771540208
Udgave: 5. (10-08-2015)
Oplag: 3. (04-05-2017)
Første udgivelsesår: 2011
Indbinding: Hæftet
Originalsprog: Dansk

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.
Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.
I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.
Undervisningsmaterialet omfatter:
Lærebog
Cases og opgaver (udkommer januar 2016)
E-læringsmateriale på bogens website.

Anmeldelser (0)