Nedsat pris! Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation Forstør
Kategorier / sektioner:

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation (Bog, Hæftet)

Forlag: Hans Reitzel
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 160
Dato for udgivelse: 22-8-2013
Udgivelse: 1. udgave, 2013.
Medforfattere: Ezio Pillon, Michael Vodder
ISBN-13: 9788741256788
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Ophavsangivelse: Ezio Pillon, Michael Vodder
År for denne udgave: 2013
Første udgivelsesår: 2013
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

2 - 5 hverdage

195,75 kr

-13%

Vejl. pris: 225,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet.
Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.
Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation. 

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

Kunder, der købte denne vare, købte også