Nedsat pris! Introduktion til markedsføring på sociale medier: Facebook og LinkedIn
Dette produkt kan findes i disse emner sektioner og kategorier

Introduktion til markedsføring på sociale medier: Facebook og LinkedIn (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm, Alberte Hall

Forlag: Gyldendal
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788741278360
Udgave: 1. (27-07-2020)
Oplag: 1. (27-07-2020)
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 208
Tegnet af: Lymi DTP-service
Originalsprog: Dansk
Formater / udgaver
239,30 kr
239,30 kr

Levering : Ikke udkommet. Kan ikke forudbestilles.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.

Bogen indeholder blandt andet:

de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring principperne for influencer-markedsføring metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.

Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Anmeldelser (0)