Nedsat pris! Kommunikationsteori: en grundbog Forstør
Kategorier / sektioner:

Kommunikationsteori: en grundbog (Bog, Indbundet)

Forlag: Hans Reitzel
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Sideantal: 584
Dato for udgivelse: 30-1-2009
Udgivelse: 1. udgave, 2009.
Oversætter: Henning Persson, Torben Christiansen
Redaktion: Jørn Helder, Torbjörn Bredenlöw, Jens Lautrup Nørgaard
ISBN-13: 9788741251264
Produkt type: Bog
Bidragyder: Anders Bordum, Anders Ohlsson, Anker Brink Lund, Bodil Helder, Cees B.M. van Riel, Christian Kock, Elisabeth Hoff-Clausen, Erik Johnsen, Finn Frandsen, Gorm Harste, Jan Gustafsson, Jens Lautrup Nørgaard, Jørn Helder, Kim Schrøder, Mie Femø Nielsen, Ole To
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Ida Balslev-Olesen - Bogblokgrafiker: Louise Perlmutter
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2009
Første udgivelsesår: 2009
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

469,80 kr

-13%

Vejl. pris: 540,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Kommunikationsteori - en grundbog giver en første indføring til et kolossalt stort og meget vanskeligt afgrænseligt område. Denne grundbog behandler på forskellige måder kommunikation mellem aktører i forskellige perspektiver. I overskuelig form præsenteres såvel de forskellige teoretiske som videnskabelige retninger i relation til kommunikation, ligesom en lang række begreber præsenteres, defineres og diskuteres i bogen.
Kommunikationsteori - en grundbog kan også anvendes som et opslagsværk; noget man læser i, når man har behov for et hurtigt overblik på et specifikt emneområde for siden at gå videre i originallitteraturen. Bogen giver med sin opbygning en hurtig tilgang til mange forskellige delområder inden for kommunikationsforskningen og kan anvendes på forskellige uddannelser og i flere sammenhænge i et studium.
Kommunikationsteori - en grundbog er ikke specifikt bundet til noget fag eller nogen uddannelse, men er bevidst tilrettelagt så alment og bredt, at den kan bruges på de fleste uddannelser og kurser, hvori kommunikation indgår.
Bogen er bygget op omkring 4 hoveddele bestående af i alt 21 kapitler.
Jørn Helder er ph.d., post doc. ved institut for Ledelse og virksomhedsstrategi, SDU.
Torbjörn Bredenlöw er ekon. dr. og tidligere professor ved Ekonomihögskolan i Växsjö.
Jens Lautrup Nørgaard er ph.d, regional udviklingschef ved IDEA Sjælland.
Med bidrag fra:
Anders Bordum, Anders Ohlsson, Anker Brink Lund, Bodil Helder, Cees B.M. van Riel, Christian Kock, Elisabeth Hoff-Clausen, Erik Johnsen, Finn Frandsen, Gorm Harste, Jan Gustafsson, Jens Lautrup Nørgaard, Jørn Helder, Kim Schrøder, Mie Femø Nielsen, Ole Togeby, Rita Mårtenson, Roy Langer, Simon Ulrik Kragh, Torbjörn Bredenlöw, Winni Johansen.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Kommunikationsteori: en grundbog

Kommunikationsteori: en grundbog