Nedsat pris! Kompleksitet: virksomhedens største udfordring Forstør
Kategorier / sektioner:

Kompleksitet: virksomhedens største udfordring (Bog, Hæftet)

Forlag: Gyldendal Business
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 181
Dato for udgivelse: 26-8-2014
Udgivelse: 1. udgave, 2014.
Medforfattere: Anders Nørgaard, Tomas Lykke
ISBN-13: 9788702163520
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Udefineret funktion: Jesper Poulsen - Omslagsgrafiker: Søren Roed Schack
Illustrationsangivelser: ill.
Tegner: Søren Roed Schack
År for denne udgave: 2014
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Mangler pt.

Levering inden jul: Kan ikke garanteres

232,50 kr

-22.5%

Vejl. pris: 300,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hvad gør toplederen, når kompleksitet æder 40 % af profitten? Typisk ikke noget. Det er nemlig de færreste, der ved, hvad kompleksitet gør ved forretningen - og især hvad man kan gøre ved kompleksiteten. 
Kompleksiteten er på spil, hvis virksomheden har tusindvis af produkter i porteføljen, mens kun et fåtal er aktive og profitable. Eller hvis organisationen kører i bakgear, fordi kritiske beslutninger drukner i et hav af udvalg med uklare mandater og roller.Toplederen bør tage affære og følge Nørgaard og Lykkes anbefalinger om, hvordan ledelsen sikrer en balance mellem kompleksitet i kerneforretningen og enkelhed i den øvrige organisation. Via erfaringer fra blandt andet LEGO, Danfoss og TDC viser de, at vilkårene for succes opstår, når ledelsen sætter rammer for virksomhedens portefølje, processer og projekter. Undervejs får toplederen en trinvis tilgang til at arbejde strategisk med kompleksitet og derved til at indfri det største potentiale, mange virksomheder uvidende går glip af.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Kompleksitet: virksomhedens største udfordring

Kompleksitet: virksomhedens største udfordring