Nedsat pris! Kooperativ læring i klasseværelset: hvordan gøres det Forstør
Kategorier / sektioner:

Kooperativ læring i klasseværelset: hvordan gøres det (Bog, Spiralryg)

Af: Wendy Jolliffe

Forlag: Dafolo
Format: Spiralryg
Sprog: Dansk
Sideantal: 167
Dato for udgivelse: 9-2-2011
Udgivelse: 1. udgave, 2011.
Oversætter: Joachim Wrang
ISBN-13: 9788772815503
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
Originaltitel: Cooperative learning in the classroom
År for denne udgave: 2011
Første udgivelsesår: 2011
Originalsprog: Engelsk
Udgave: 1
Oplag: 2

2 - 5 hverdage

Levering inden jul: OK

680,65 kr

-1%

Vejl. pris: 687,50 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Kooperativ læring i klasseværelset - hvordan gøres det?
Anvendelsen af kooperative processer kan, hvis de anvendes med indsigt og omtanke, forandre undervisning til sjove, interaktive og udbytterige lektioner, hvor elever er engagerede og involverede i egen læring og arbejder med lyst og motivation.
Denne bog giver en trinvis vejledning til, hvordan man kan anvende kooperativ læring i klasseværelset. Bogens formål er at understøtte udviklingen af hele skolens faglige udvikling ved at implementere kooperativ læring på en effektiv måde.
Ud over nye elevaktiviteter inden for kooperativ læring, indeholder bogen en lang række øvelser og aktiviteter til lærerens og teamets egen refleksion over arbejdet med denne læringsform.
Kooperativ læring i klasseværelset - hvordan gøres det? giver læseren en klar forståelse af følgende:
- Hvilken indflydelse har kooperativ læring på opbygning af inkluderende læringsfællesskaber?
- Hvordan kan man bedst muligt understøtte elevernes forskellige læringsstile samt deres personlige, sociale og følelsesmæssige udvikling?
- Hvilke strategier for effektiv kommunikation i klasseværelset kan med fordel anvendes?
- Hvordan kan principperne for kooperativ læring bedst muligt implementeres på skolen, i teamet og i klasseværelset?
Bogen udkommer i samme serie som den populære Kooperativ læring i undervisningen - en arbejdsbog (af Margit Weidner). Bøgerne kan læses uafhængigt, men tilsammen komplementerer de hinanden. Begge bøger indeholder en lang række arbejdsark, som frit kan kopieres.
Wendy Jolliffe er lektor i grundskoleforskning ved University of Hull med særligt fokus på den tidlige læse- og skriveundervisning. Hun har stor erfaring med brug af kooperativ læring i undervisning af grundskoleelever og universitetsstuderende. Herudover underviser hun grundskolelærere i kooperativ læring og dens metoder. Hendes forskning fokuserer på centrale faktorer i forbindelse med implementeringen af kooperativ læring.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Kooperativ læring i klasseværelset: hvordan gøres det

Kooperativ læring i klasseværelset: hvordan gøres det