Nedsat pris! Krisekommunikation: når virksomhedens image og omdømme er truet
Kategorier / sektioner:

Krisekommunikation: når virksomhedens image og omdømme er truet (Bog, Paperback, Dansk)

Af: Winni Johansen og Finn Frandsen

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Paperback
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788759329931
Udgave: 2. (01-12-2020)
Oplag: 1. (01-12-2020)
Første udgivelsesår: 2007
Indbinding: Paperback
Sideantal: 450
Originalsprog: Dansk

Forventes på lager: 01-12-2020

Levering: Kan forudbestilles (Udk. 01-12-2020)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Del af serien Den kommunikerende organisation Krisekommunikation er det første større værk på dansk om kriser, kriseledelse og krisekommunikation.Bogen bygger på en multidimensionel tilgang og angriber feltet ud fra fem forskellige dimensioner: - En sociologisk dimension (risikosamfundet eller risikocivilisationen)- En definitorisk og typologisk dimension (Hvad er en krise? Hvilke typer af... Læs mere Krisekommunikation er det første større værk på dansk om kriser, kriseledelse og krisekommunikation.Bogen bygger på en multidimensionel tilgang og angriber feltet ud fra fem forskellige dimensioner: - En sociologisk dimension (risikosamfundet eller risikocivilisationen)- En definitorisk og typologisk dimension (Hvad er en krise? Hvilke typer af kriser findes der?)- En ledelsesmæssige dimension (strategisk, proaktiv og proces-orienteret kriseledelse)- En kommunikativ dimension (krisekommunikation i tekst og kontekst)- En (inter)kulturel dimension (Hvilken indflydelse har kulturen på udøvelsen af kriseledelse og krisekommunikation?).Omdrejningspunktet i bogen er en ny model for krisekommunikation kaldet den retoriske arena, der skal indfange den kompleksitet og dynamik, som kendetegner et kriseforløb, og de mange stemmer, som kommunikerer til, med, imod eller forbi hinanden under en krise.Bogen henvender sig først og fremmest til mennesker, der studerer, underviser eller forsker i kriser, kriseledelse og krisekommunikation, men den kan også læses med stort udbytte af praktikere.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Krisekommunikation: når virksomhedens image og omdømme er truet

Krisekommunikation: når virksomhedens image og omdømme er truet