Nedsat pris! Krisekommunikation: når virksomhedens image og omdømme er truet Forstør
Kategorier / sektioner:

Krisekommunikation: når virksomhedens image og omdømme er truet (Bog, Paperback)

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 450
Dato for udgivelse: 1-12-2020
Udgivelse: 2. udgave, 2020.
Medforfattere: Winni Johansen, Finn Frandsen
ISBN-13: 9788759329931
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2020
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 1

Ikke udkommet, kan forudbestilles (01-12-2020)

Forventes på lager: 01-12-2020

433,25 kr

-13%

Vejl. pris: 498,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Del af serien Den kommunikerende organisation Krisekommunikation er det første større værk på dansk om kriser, kriseledelse og krisekommunikation. Bogen bygger på en multidimensionel tilgang og angriber feltet ud fra fem forskellige dimensioner: - En sociologisk dimension (risikosamfundet eller risikocivilisationen) - En definitorisk og typologisk dimension (Hvad er en krise? Hvilke typer af... Læs mere Krisekommunikation er det første større værk på dansk om kriser, kriseledelse og krisekommunikation. Bogen bygger på en multidimensionel tilgang og angriber feltet ud fra fem forskellige dimensioner: - En sociologisk dimension (risikosamfundet eller risikocivilisationen) - En definitorisk og typologisk dimension (Hvad er en krise? Hvilke typer af kriser findes der?) - En ledelsesmæssige dimension (strategisk, proaktiv og proces-orienteret kriseledelse) - En kommunikativ dimension (krisekommunikation i tekst og kontekst) - En (inter)kulturel dimension (Hvilken indflydelse har kulturen på udøvelsen af kriseledelse og krisekommunikation?). Omdrejningspunktet i bogen er en ny model for krisekommunikation kaldet den retoriske arena, der skal indfange den kompleksitet og dynamik, som kendetegner et kriseforløb, og de mange stemmer, som kommunikerer til, med, imod eller forbi hinanden under en krise. Bogen henvender sig først og fremmest til mennesker, der studerer, underviser eller forsker i kriser, kriseledelse og krisekommunikation, men den kan også læses med stort udbytte af praktikere.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Krisekommunikation: når virksomhedens image og omdømme er truet

Krisekommunikation: når virksomhedens image og omdømme er truet