Forventes på lager: 15-06-2015
Alle Kategorier som dette produkt er en del af
Alle Kategorier som dette produkt er en del af
Kriser fylder meget i medierne; fra naturkatastrofer til politikere der bliver fanget i at lyve til virksomheder, der berettiget eller uberettiget kommer ud i et stormvejr. Denne bog handler om organisationer i krise, og hvordan der kommunikeres i disse situationer hvem der kommunikerer, hvorfor og hvordan. Bogen er en introduktion til, hvordan forskningen forstår og undersøger kriser og krisekommunikation. Krisekommunikationsforskningens mål er at bidrage til en bedre forståelse af kommunikationssituationen, hvad der påvirker den, tolkningen af kommunikationen samt af de samfundsmæssige konsekvenser. Bogen henvender sig til kommunikations- og mediestuderende, men kan også være af interesse for mange andre, der ønsker en kort introduktion til krisekommunikation.
Orla Vigsø er uddannet i Århus, tidligere professor i retorik, nu ansat ved Institut for journalistik, medier og kommunikation, Göteborgs Universitet.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.