Nedsat pris! Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
Kategorier / sektioner:

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Caroline Heide-Jørgensen

Forlag: Djøf Forlag
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788757439977
Udgave: 3. (12-09-2017)
Oplag: 1. (12-09-2017)
Første udgivelsesår: 2008
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 450
Originalsprog: Dansk
Formater / udgaver

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Bogen er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet. Denne tredje udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer og opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2017.
Indholdsoversigt
Forord
Forord til 2. udgave
Forord til 3. udgave
Første hovedafsnit: Retsgrundlaget
Kapitel I. Retsområdets afgrænsning, udvikling og terminologi
Kapitel II. Markedsføringslovgivningen
Kapitel III. EU’s konkurrenceregler
Kapitel IV. Dansk konkurrencelovgivning
Andet hovedafsnit: Konkurrence- og Markedsføringsrettens hovedproblemer
Kapitel V. Adgangen til markedet
Kapitel VI. Kontakten med markedet: Handelspraksis, kommerciel kommunikation og reklame
Kapitel VII. Prisforhold
Kapitel VIII. Retsstridig markedsfortrængning
Doms- og afgørelsesregister
Stikordsregister

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret