Lærerens relationskompetence: kendetegn, betingelser og perspektiver Forstør
Kategorier / sektioner:

Lærerens relationskompetence: kendetegn, betingelser og perspektiver (Bog, Paperback)

Af: Louise Klinge

Forlag: Dafolo
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 272
Dato for udgivelse: 3-5-2017
Udgivelse: 1. udgave, 2017.
Illustrator: Lisbeth Eugenie Christensen
ISBN-13: 9788771600773
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Nathali R. Lassen
Illustrationsangivelser: ill. i farver
År for denne udgave: 2017
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

456,75 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Børn og unges relation til deres lærere er altafgørende for deres skolegang, både personligt, socialt og fagligt, og for deres fremtid. Derfor synes det paradoksalt, at den studerende under læreruddannelsen og den praktiserende lærer i efteruddannelsessammenhæng opøver kompetencer inden for eksempelvis fagdidaktik og klasseledelse, men i høj grad er overladt til sig selv i forhold til at udvikle sin relationskompetence. Det kan skyldes, at det relationelle kan virke for diffust eller for personligt at tale om, og kan man egentlig professionalisere sig selv?

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Lærerens relationskompetence: kendetegn, betingelser og perspektiver

Lærerens relationskompetence: kendetegn, betingelser og perspektiver