404 - Siden blev ikke fundet

Der er 1 fejl

  1. Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

« Tilbage

Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet


Åh nej!
Denne side er ikke længere tilgængelig. Varen, som engang kunne købes her, er fjernet fra vores katalog. Informationen, som du ser her på siden, er en del af vores produktarkiv og er blot en hyldest til den vare, der engang var.


Men vent ...
Vi har heldigvis gemt lidt info, før produktet blev slettet. Du kan stadig finde links til fx forfatter, leverandør, kategorier og serier, samt andet som denne vare har været en del af. Vi håber, at det kan hjælpe dig med at finde en anden udgave af varen eller måske et alternativ.

Læringens fundamenter: teorier og perspektiv (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfatter(e): Mikael Jensen (red.)


Forlag: Klim

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • Udgave: 1. (15-04-2015)
  • Oplag: 1. (15-04-2015)
  • Første udgivelsesår: 2015
  • Serie: Lærerens grundfaglighed
  • Originaltitel: Lärandets grunder
  • Omslagsgrafiker: Christinna Lykkegaard Nilsson
  • Oversætter: Jens Peter Kaj Jensen
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 231
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 173mm, H: 241mm, D: 18mm, Vægt: 422g
  • ISBN/VNR: 9788771291889
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

VARENS BESKRIVELSE

Alle har oplevet læring. Vi har alle tillært os viden og færdigheder. Alligevel kan det være svært at formulere præcist, hvad læring er for en størrelse, at beskrive den og forklare den.I denne bog findes en række bud på, hvad læring er, og hvad der betinger læring. Forfatterne belyser læring i undervisningen, og hvordan den kan udvikles, men de beskriver også læringens mangfoldighed og dens alsidighed. De viser, at læring kan række langt ud over skolens rammer.Bogen behandler læring gennem vinkler som kognitions- og neuroforskning, miljøpsykologi, design og medieforskning, og den bringer følgende perspektiver i spil:    •    individets udvikling og den lærende hjerne    •    læring som erfaring, forståelse og sammenhæng    •    læring, interaktion og teknologi    •    direkte og indirekte læring    •    læring, sprog og kommunikation    •    læring som reproduktion og læring for fremtiden    •    deltagelse og demokrati Bogen spænder bredt og er dynamisk opbygget. Den henvender sig til studerende og undervisere i folkeskolen, men kan læses af alle interesserede.