Nedsat pris!
Dette produkt kan findes i disse kategorier og sektioner

Leporello (Bog, Folde Ud Bog, Dansk)

Forfattere: Lone Hørslev, Kaspar Bonnèn, Christina Wendelboe, Ebbe Stub Wittrup, Aleksa Okanovic, Birgitta Lund, Nina Søs Vinther, Thomas Andersen, Lars Frost, Rose Eken, Seimi Nørregaard, Morten Schelde, Martin Larsen, Maria Wandel, Morten Søkilde, Trine Boesen, Lars Skinnebach, Kristin Eiriksdottir, Helle Højland, Thomas Seest, Lene Andersen, Ulrik Heltoft

Forlag: Arena
Format: Folde ud bog
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788774052272
Udgave: 1. (25-02-2010)
Oplag: 1. (25-02-2010)
Første udgivelsesår: 2010
Indbinding: Folde ud bog
Sideantal: 24
Originalsprog: Dansk

Levering : 2 - 5 hverdage

Bogværket Leporello består af 11 bøger samlet i en kassette, 11 selvstændige samarbejder mellem én forfatter og én billedkunstner, én mand og én kvinde. Udgangspunktet har været at igangsætte en række samarbejder på kryds og tværs af de kunstneriske miljøer, motiveret og dikteret af leporelloformatet. Først og fremmest i håb om at skabe synergi mellem den danske scene for litteratur og billedkunst og for at give et bud på, hvad en kunstbog kan være som medie og objekt.

Lene Andersen og Ulrik Heltoft tager os med ud på en tour de force gennem 1990’ernes coachingterminologi, Kaspar Bonnén udformer Lone Hørslevs poesi i lægter, Christina Wendelboe skimter fugleliv i Ebbe Stub Wittrups pastellandskab, Aleksa Okanovic dramatiserer en bustur med Birgitta Lund, Nina Søs Vinther møder Thomas Andersen i kalejdoskopiske scener, Lars Frost dækker bord for Rose Eken, Morten Schelde træffer Seimi Nørregaard til hest, Martin Larsen snurrer rundt om Maria Wandels sko, Trine Boesen farvelader Morten Søkildes anagram, Lars Skinnebach sender tankespind til Kristin Eiriksdottir og Helle Højland møder Thomas Seest på toppen af vulkanen Vesuvio.