Nedsat pris! LP-modellen: læringsmiljø og pædagogisk analyse Forstør
Kategorier / sektioner:

LP-modellen: læringsmiljø og pædagogisk analyse (Bog, Hæftet)

Forlag: Dafolo
Format: Hæftet
Sprog: Flere sprog
Serietitel: Serie om LP-modellen
Sideantal: 107
Dato for udgivelse: 9-3-2009
Udgivelse: 1. udgave, 2009.
Redaktion: Ole Hansen, Thomas Nordahl
ISBN-13: 9788772813967
Produkt type: Bog
Bidragyder: Niels Egelund m.fl.
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2009
Første udgivelsesår: 2009
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 2

2 - 5 hverdage

275,20 kr

-1%

Vejl. pris: 278,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

LP-modellen - Læringsmiljø og Pædagogisk Analyse er det største samlede skoleudviklingsprojekt i dansk skolehistorie, skriver professor Niels Egelund, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, en af denne antologis bidragsydere.
Primo 2009 deltager 272 skoler, 56 kommuner, 38 PPR-afdelinger, 93.944 elever og 11.441 ansatte. LP-modellen er udviklet i Norge på basis af evidens af den ene af denne bogs redaktører og bidragydere, professor Thomas Nordahl, Høgskolen i Hedmark.
LP-modellen er nu ved at blive implementeret i Danmark under ledelse af projektchef Ole Hansen, University College Nordjylland, som er denne bogs anden redaktør.
Antologien er blevet til på baggrund af den første nordiske konference om LP-modellen. Konferencens navn var LP-modellen. Læringsmiljø og Pædagogisk Analyse. Forskningsbaseret viden – vi gør det, som virker.
Bogen indeholder bidrag fra Lars Qvortrup, Thomas Nordahl, Ole Hansen, Marianne Jelved, Niels Egelund, Ine Eriksen Søreide, Bengt Persson og John Visser.
Bogen er den anden i en række af udgivelser om implementering af LP-modellen. Den første bog er Skoleledelse og læringsmiljø (red. Ole Hansen).

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

LP-modellen: læringsmiljø og pædagogisk analyse

LP-modellen: læringsmiljø og pædagogisk analyse