Nedsat pris! Markedsanalyse i teori og praksis
Dette produkt kan findes i disse kategorier og sektioner

Markedsanalyse i teori og praksis (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Kenneth Hansen

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788776756222
Udgave: 1. (21-08-2008)
Oplag: 4. (08-09-2014)
Første udgivelsesår: 2008
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 320
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Originalsprog: Dansk
Formater / udgaver
347,10 kr
440,00 kr

Levering : 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter.

Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges.

Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære. Opbygningen er i hovedtræk som følger:

* Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl.a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces

* Statistiske test i markedsanalysen

* Den kvantitaative markedsanalyse

* Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser

* Rapportering og økonomi

Som hjælpeværktøj, især til kapitlerne 9 -12, er der på nedenstående link adgang til statistikværktøjet KeHaTools samt tilhørende manual, der beskriver installation og brug af værktøjet. Linket til dette er: http://www.kennethhansen.net/kehatools.html

Anmeldelser (0)