Nedsat pris! Markedsføring: Teori og praksis
Dette produkt kan findes i disse emner sektioner og kategorier

Markedsføring: Teori og praksis (Bog, Paperback, Dansk)

Af: Jens Graff

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Paperback
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788759328781
Udgave: 1. (23-04-2020)
Oplag: 1. (23-04-2020)
Indbinding: Paperback
Sideantal: 604
Originalsprog: Dansk

Levering : 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne. 


Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis. 


Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.  


Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler. 

Anmeldelser (0)