Nedsat pris! Markedsføringshåndbogen: for små virksomheder Forstør
Kategorier / sektioner:

Markedsføringshåndbogen: for små virksomheder (Bog, Hæftet)

Forlag: Turbine
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 228
Dato for udgivelse: 15-10-2018
Udgivelse: 1. udgave, 2018.
Medforfattere: Hanne Wick, Dorthe Klyvø
ISBN-13: 9788740652659
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

229,45 kr

-23.5%

Vejl. pris: 299,95 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Hvordan laver man en markedsføringsplan?
Hvad kan jeg bruge de sociale medier til?
Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve?
Hvordan kan jeg bruge PR i min markedsføring?
Disse og mange andre helt grundlæggende spørgsmål finder man svar på i Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder. Det er målet med bogen at hjælpe indehavere af mindre virksomheder til at bruge både tid og penge bedst muligt i forhold til markedsføringen.
Markedsføringshåndbogen giver de helt basale, hands-on og grundlæggende redskaber, der klæder læseren på til selv at løse opgaverne, men også til at blive en dygtig indkøber, når der skal købes hjælp til de opgaver, man ikke selv har lyst, tid eller kompetencer til at løse.
Med Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder får man både en praktisk gør-det-selv-bog, et let forståeligt opslagsværk og en kilde til inspiration.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Markedsføringshåndbogen: for små virksomheder

Markedsføringshåndbogen: for små virksomheder