Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder: for små virksomheder (Bog, Hæftet, Dansk) af Hanne Wick og Dorthe Klyvø

Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder: for små virksomheder (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Hanne Wick og Dorthe Klyvø


Nedsat pris! Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder: for små virksomheder

Forlag: Turbine

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788740652659
  • Udgave: 1. (15-10-2018)
  • Oplag: 1. (15-10-2018)
  • Første udgivelsesår: 2018
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 228
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 150mm, H: 230mm, D: 16mm, Vægt: 537g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Hvordan laver man en markedsføringsplan?

Hvad kan jeg bruge de sociale medier til?

Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve?

Hvordan kan jeg bruge PR i min markedsføring?


Disse og mange andre helt grundlæggende spørgsmål finder man svar på i Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder. Det er målet med bogen at hjælpe indehavere af mindre virksomheder til at bruge både tid og penge bedst muligt i forhold til markedsføringen.

Markedsføringshåndbogen giver de helt basale, hands-on og grundlæggende redskaber, der klæder læseren på til selv at løse opgaverne, men også til at blive en dygtig indkøber, når der skal købes hjælp til de opgaver, man ikke selv har lyst, tid eller kompetencer til at løse.


Med Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder får man både en praktisk gør-det-selv-bog, et let forståeligt opslagsværk og en kilde til inspiration.

Læsernes anmeldelser (0)