Nedsat pris! Forstør
Kategorier / sektioner:

Markedsføringskrigen (Bog, Hæftet)

Forlag: Birmar
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 219
Dato for udgivelse: 4-1-2010
Udgivelse: 1. udgave, 2010.
Oversætter: Forlaget Birmar
Redaktion: Lenette Bøgelund Mortensen
Bearbejdning: Marianne Stig Duehart, Lenette Mortensen
Medforfattere: Al Ries, Jack Trout
ISBN-13: 9788791269622
Produkt type: Bog
Bearbejdning: Marianne Stig Duehart, Lenette Mortensen
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Marianne Stig Duehart
Illustrationsangivelser: ill.
Ophavsangivelse: Al Ries, Jack Trout
Originaltitel: Marketing Warfare
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Engelsk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

Levering inden jul: OK

186,00 kr

-22.5%

Vejl. pris: 240,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Denne strategimættede bog giver personer, der beskæftiger sig med marketing, nøglen til at kæmpe deres kamp rigtigt: Defensiv eller offensiv krig, flankekrig eller guerillakrig. Den bringe rogså nye, dybdegående analyser af nogle af de største markedsføringssucceser og -brølere i de sendste to årtier - herunder Volkswagen, Sony, Coca-Cola, Budweiser, IBM og McDonald´s - sammen med kommentarer til vellykkede eller mislykkede fornyelser af reklamekampagner. Markedsføringskrigen er en bog, der ikke kan undværes. Den beskriver spillets regler og fører frem til den næste markedsføringsgeneration.
»En anderledes bog til erhvervslivet: Klokkeklare råd, skarpt formuleret og med et minimum af udenomssnak«.
- Newsweek

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Markedsføringskrigen

Markedsføringskrigen