Nedsat pris! Markedsføringsloven Forstør
Kategorier / sektioner:

Markedsføringsloven (Bog, Hardback)

Forlag: Thomson
Format: Hardback
Sprog: Dansk
Sideantal: 616
Dato for udgivelse: 18-10-2006
Udgivelse: 2. udgave, 2006.
Medforfattere: Erling Borcher, Frank Bøggild
ISBN-13: 9788761915740
Produkt type: Bog
Ophavsangivelse: Erling Borcher - Frank Bøggild
År for denne udgave: 2006
Første udgivelsesår: 2006
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 2
Oplag: 2

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

1.108,80 kr

-1%

Vejl. pris: 1.120,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Den nye markedsføringslov er en væsentlig regulator i konkurrenceforholdet mellem erhvervsdrivende. F.eks. når det gælder produktefterligninger, renommésnyltning, kendetegnsbeskyttelse og erhvervshemmeligheder.
Samtidig får markedsføringsloven stadigt stigende betydning, når det handler om at sikre forbrugerbeskyttelsen. Loven indeholder som noget nyt særregler om skjult reklame, markedsføring over for børn og unge, salgsfremmende foranstaltninger, slag-tilbud, prismærkning, gebyrer og vederlagsbetaling.
Endelig er den teknologiske udvikling også blevet en væsentlig udfordring for markedsføringsloven, der f.eks. indeholder detaljerede regler om spam og direct mails.
Bogen giver en samlet og ajourført fremstilling af markedsføringsloven specielt set ud fra rådgiverens behov. Den inddrager både lovforarbejder og retspraksis samt Forbrugerombudsmandspraksis.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Markedsføringsloven

Markedsføringsloven