Nedsat pris! Markedsføringsretten Forstør
Kategorier / sektioner:

Markedsføringsretten (Bog, Indbundet)

Forlag: Ex Tuto Publishing
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Sideantal: 688
Dato for udgivelse: 6-9-2017
Udgivelse: 3. udgave, 2017.
Medforfattere: Peter Møgelvang-Hansen, Thomas Riis, Jan Trzaskowski
ISBN-13: 9788742000069
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2017
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 3

5 - 10 hverdage

689,15 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Markedsføringsretten er en samlet fremstilling af de regler, der sætter grænserne for virksomheders markedsføring, herunder anvendelse af varemærker og andre forretningskendetegn. Bogen inddrager den unionsretlige regulering, herunder retspraksis fra EU-Domstolen og forhold vedrørende markedsføring i EU’s indre marked.


Bogens udførlige behandling af den almindelige del af markedsføringsretten suppleres i bogens specielle del med kapitler om særlige markedsføringsretlige emner som fx direkte markedsføring, produktefterligninger, produkt- og mediespecifikke markedsføringsregler, samt særlige problemstillinger ved brug af internettet.


Fremstillingen er tilrettelagt ud fra en problemorienteret tilgang til emnefeltet og adskiller sig fra lignende fremstillinger ved bl.a. en systematisk behandling af hele kendetegnsretten, herunder varemærker og domænenavne – og ikke blot den kendetegnsretlige generalklausul i markedsføringslovens § 22.


Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Markedsføringsretten

Markedsføringsretten