Nedsat pris! Markedskommunikation: videregående uddannelser Forstør
Kategorier / sektioner:

Markedskommunikation: videregående uddannelser (Bog, Hæftet)

Af: Henrik Lindberg

Forlag: Hans Reitzel
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 432
Dato for udgivelse: 29-4-2009
Udgivelse: 1. udgave, 2009.
Redaktion: Birgitte Alexandersen
ISBN-13: 9788776756598
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Ophavsangivelse: Henrik Lindberg
År for denne udgave: 2009
Første udgivelsesår: 2009
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 4

2 - 5 hverdage

413,25 kr

-13%

Vejl. pris: 475,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Denne lærebog henvender sig primært til faget markedskommunikation, der indgår i markedsføringsøkonom-uddannelsen, men vil også kunne læses med udbytte på andre uddannelser inden for kommunikation og markedsføring. Bogen kan også læses af personer, som arbejder med markedskommunikation i det daglige og bruges som nøgle til fornyet indsigt på området..
Bogen opfylder et ønske om en opdateret, sammenhængende, praksisnær og teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab med et facit, men et dynamisk fagområde i forløbet fra strategi til kampagne.
I bogen gennemgås en række centrale begreber, teorier og modeller. De belyses med aktuelle cases, eksempler og fortolkninger af kommunikative overvejelser. Det forsøger bogen at indfange med ny viden om bl.a. teorierne og strategierne markedskommunikation, målgruppevalg og segmentering, medievalg, mediestrategi og effektmålinger - samt nye medier og fremtidsperspektiver.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Markedskommunikation: videregående uddannelser

Markedskommunikation: videregående uddannelser