Market Intelligence: building strategic insight (Bog, Hæftet, Engelsk) af Per V. Jenster

Market Intelligence: building strategic insight (Bog, Hæftet, Engelsk)

Af: Per V. Jenster


Forlag: Copenhagen Business School Press

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9788763002028
  • Udgave: 1. (16-01-2009)
  • Oplag: 1. (16-01-2009)
  • Første udgivelsesår: 2009
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 240
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 155mm, H: 230mm, D: 16mm, Vægt: 407g
Status: Nyt oplag er under forberedelse.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Market Intelligence provides managers with helpful concepts, tools and ideas on market intelligence and analysis. Additionally, it gives the reader some of the analytical tools used to analyze both micro and macro factors in the organization's environment to better predict future outcomes and help decision making.

Læsernes anmeldelser (0)