Nedsat pris! Marketing: klart og koncentreret Forstør
Kategorier / sektioner:

Marketing: klart og koncentreret (Bog, Hæftet)

Af: Kim Buch-Madsen

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 216
Dato for udgivelse: 25-1-2005
Udgivelse: 1. udgave, 2005.
ISBN-13: 9788759308455
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2005
Første udgivelsesår: 2005
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

2 - 5 hverdage

183,15 kr

-7.5%

Vejl. pris: 198,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Marketing - kort og godt er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi. Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er behandlet i Philip Kotlers Marketing Management og andre grundbøger.
Ud over alle de klassiske hovedemner indeholder bogen afsnit om marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands. Den kan fungere som introduktion til marketing, som resumé før eksamen og som håndbog, også for praktikere.
Bogen retter sig mod HA´ere, HD´ere, markedsføringsøkonomer, merkonomer, eksportingeniører og kursister på diverse efteruddannelser - men kan læses af alle med interesse for afsætning og marketing. Forfatteren er uddannet erhversanalytiker og cand.merc. og har 16 års erfaring med praktisk markedsføring og undervisning i emnet.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Marketing: klart og koncentreret

Marketing: klart og koncentreret