Nedsat pris! Medie- og kommunikationsleksikon Forstør
Kategorier / sektioner:

Medie- og kommunikationsleksikon (Bog, Indbundet)

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Sideantal: 729
Dato for udgivelse: 25-9-2014
Udgivelse: 3. udgave, 2014.
Redaktion: Søren Kolstrup m.fl.
ISBN-13: 9788759315231
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2014
Originalsprog: Dansk
Udgave: 3
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

347,15 kr

-13%

Vejl. pris: 399,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Medie- og kommunikationsleksikon er allerede blevet en klassiker. Denne 3. udgave indeholder nye og reviderede artikler om centrale begreber, teorier, metoder, fænomener og forskere inden for medieteori, -sociologi og -historie, organisationskommunikation, kommunikationsteori, fortælleteori, journalistik, diskursteori, digitale medier, receptionsanalyse, visuel teori, lingvistik, radio, tv og film. Leksikonet er skrevet og redigeret af 150 fremtrædende faglige specialister fra Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, England, Frankrig og USA.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Medie- og kommunikationsleksikon

Medie- og kommunikationsleksikon

Kunder, der købte denne vare, købte også