Nedsat pris! Medieanalyse Forstør
Kategorier / sektioner:

Medieanalyse (Bog, Paperback)

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 355
Dato for udgivelse: 25-9-2015
Udgivelse: 1. udgave, 2015.
Redaktion: Palle Schantz Lauridsen, Erik Svendsen
ISBN-13: 9788759319918
Produkt type: Bog
Bidragyder: Gitte Gravengaard
Illustrationsangivelser: ill. i farver
År for denne udgave: 2015
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

2 - 5 hverdage

346,25 kr

-13%

Vejl. pris: 398,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Mængderabat

Antal Ny stk. pris Du sparer (i forhold til vejl.)
10 342,28 kr Op til 557,20 kr
20 338,30 kr Op til 1.194,00 kr

Beskrivelse

Verden i dag er en verden af medier, og vi bruger i stigende grad medierne aktivt. Vi nøjes ikke med at læse avis, høre radio, se fjernsyn og gå i biografen. Vi kan lave statusopdateringer, skrive vores egne blogs, bidrage til netmediernes debatter og skrive fanfiktion. De gamle medier er der endnu, men de indgår i dag i en ny medieverden.
Medieanalyse præsenterer et bredt udvalg af aktuelle medier: den trykte presse, fotografi, film, dokumentar, reklame, radio, tv, digitale tekster, blogs og computerspil. Vinklen er analytisk og historisk: Kapitlerne sætter det enkelte medie i en historisk sammenhæng og præsenterer begreber, metoder og teorier, der kan bruges i analysen af mediet.
Medieanalyse er redigeret af lektor Palle Schantz Lauridsen (Dansk, Københavns Universitet) og lektor Erik Svendsen (Dansk, RUC). Den er skrevet af medieforskere, der alle har stor erfaring i at undervise i medieemner ved universiteterne i København, Roskilde, Aalborg og Aarhus.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Medieanalyse

Medieanalyse