Nedsat pris! Forstør
Kategorier / sektioner:

Methods in Marketing and Service (Bog, Hæftet)

Forlag: Gyldendal
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 240
Dato for udgivelse: 6-8-2018
Udgivelse: 1. udgave, 2018.
Medforfattere: Per Bergfors, Poul K. Faarup, Jeanette Thomsen
ISBN-13: 9788741271897
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Ikke udkommet, kan forudbestilles (06-08-2018)

Forventes på lager: 06-08-2018

217,50 kr

-13%

Vejl. pris: 250,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering. Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet – i en opgave eller i en virksomhed. Bogen gennemgår grundlæggende metodiske begreber, problemerkendelse og -formulering, informationsindsamling, markedsanalyse, analyseprocessen og undersøgelsesdesign, kvantitative og kvalitative analyser, bearbejdning af data, økonomi, opfølgning og feedback samt analysetyper. Lærebogen er rettet mod de merkantile uddannelser, fx markedsføringsøkonom og serviceøkonom.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Methods in Marketing and Service

Methods in Marketing and Service