Nedsat pris! Moderne markedsføring - cases og opgaver til de finansielle uddannelser
Kategorier / sektioner:

Moderne markedsføring - cases og opgaver til de finansielle uddannelser (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Marit J. Bruhn-Petersen Andersen

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788741264981
Udgave: 1. (30-08-2016)
Oplag: 1. (30-08-2016)
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 176
Originalsprog: Dansk

Status: Mangler pt.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

MODERNE MARKEDSFØRING - CASES OG OPGAVER TIL DE FINANSIELLE UDDANNELSER er målrettet de finansielle uddannelser og reflekterer bl.a. den fremtidige udvikling og innovation i den finansielle sektor (fin tech) - digital distruption. Opgaver og cases er udvalgt, så de dækker både det nationale og lokale, mindre, selvstændige kontra større koncerner og generelt giver en bred dækning af den finansielle sektor.

Læseren får således opdaterede opgaver og cases med tilhørende undervisningsvejledninger og stikordsløsninger.

Casesamlingen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme opdeling.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Moderne markedsføring - cases og opgaver til de finansielle uddannelser

Moderne markedsføring - cases og opgaver til de finansielle uddannelser