Nedsat pris! Moderne markedsføring - opgaver og cases
Kategorier / sektioner:

Moderne markedsføring - opgaver og cases (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Poul K. Faarup

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788741267319
Udgave: 1. (05-01-2017)
Oplag: 1. (05-01-2017)
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 152
Originalsprog: Dansk

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

MODERNE MARKEDSFØRING - OPGAVER OG CASES knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.

Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi • Målsætninger, målgrupper og positionering • Marketing-mix 1 (produkt, pris, place) • Marketing-mix 2 (promotion) • Evaluering/kontrol af effekt

Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).

Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Moderne markedsføring - opgaver og cases

Moderne markedsføring - opgaver og cases