Nedsat pris! Moderne markedsføring Forstør
Kategorier / sektioner:

Moderne markedsføring (Bog, Hæftet)

Forlag: Hans Reitzel
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 652
Dato for udgivelse: 14-8-2014
Udgivelse: 1. udgave, 2014.
Medforfattere: Ole Ejnar Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Mogens Bjerre, Henrik Brask
ISBN-13: 9788741258669
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
År for denne udgave: 2014
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

435,00 kr

-13%

Vejl. pris: 500,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Moderne Markedsføring er en ny lærebog i markedsføring, der forbereder læseren på, hvordan markedsføring reelt foregår i dag - både BtC og BtB.
Lærebogen er solidt forankret i praksis, og markedsføring på sociale medier indgår således på lige fod med traditionelle tiltag som messer og events.
Lærebogen gennemgår og analyserer naturligvis også de traditionelle og nyeste teorier. 
Lærebogen er rettet mod videregående uddannelser som fx markedsføringsøkonom, serviceøkonomi, mod akademiuddannelserne samt HD.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Moderne markedsføring

Moderne markedsføring