Nedsat pris! Forstør
Kategorier / sektioner:

Når CRM er et flop: hvad gør man så (Bog, Paperback)

Af: Claus Due

Forlag: Due & Partners
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 108
Dato for udgivelse: 18-7-2016
Udgivelse: 1. udgave, 2016.
ISBN-13: 9788771458640
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
År for denne udgave: 2016
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Forlaget skriver: Ikke på lager lige nu. Leveringstid 8-10 dage efter bestilling.

198,35 kr

-17%

Vejl. pris: 239,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Det er et faktum, at majoriteten af alle investeringer i CRM systemer ender som skuffelser. For hver tiende virksomhed er det en decideret tabsgivende investering. Det er uacceptabelt - ikke mindst i lyset af, at CRM kan være én af de mest forrygende investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage sig. Forudsat, at man navigerer uden om faldgruberne.
Jeg har gennem mit arbejde med at hjælpe virksomheder til succes med CRM identificeret fem faldgruber og udviklet redskaberne til at kravle op af dem igen.
Bogen handler om de fem faldgruber:
1. Problem med forædelse
2. Problem med ledelse
3. Problem med processerne
4. Problem med medarbejderparathed
5. Problem med systemerne
Bogen er skrevet til dig, der er kørt sur i jeres CRM implementering. Lad os få projektet på sporet igen og gøre det til en succes.
Bogen er også skrevet til dig, der er lala tilfreds med udbyttet af CRM, men har en fornemmelse af, at udbyttet kan blive endnu større.
Endelig er du velkommen til at kigge med, hvis du skal i gang med CRM og gerne vil undgå at begå de fejl, som andre gør.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Når CRM er et flop: hvad gør man så

Når CRM er et flop: hvad gør man så