Nedsat pris! Når forretningen kommunikerer: Topledelsens nye strategier Forstør
Kategorier / sektioner:

Når forretningen kommunikerer: Topledelsens nye strategier (Bog, Indbundet)

Af: Jesper Højberg Christensen

Forlag: Gyldendal Business
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Sideantal: 367
Dato for udgivelse: 25-5-2010
Udgivelse: 1. udgave, 2010.
ISBN-13: 9788702076493
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

Formater / udgaver

Hæftet
232,50 kr
Bog
Indbundet
271,25 kr
epub
192,50 kr

271,25 kr

-22.5%

Vejl. pris: 350,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen skære igennem de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner? At balancere i alt dette er den nye strategiske udfordring for topledelsen. Når forretningens kommunikerer giver ledelsen i det private og det offentlige håndfaste anvisninger til, hvordan den skaber strategier på områder, som traditionelt opfattes som ´bløde´.
Bogens mange instruktive modeller og eksempler viser skarpe scenarier og giver råd til, hvordan kommunikationsprocesser kan løfte hele organisationen ved at: skærpe brandretning og innovation få sine politiske interesser og relationer udviklet få succes med forandringer.  
Jesper Højberg Christensen punkterer en række myter og udfordrer blandt andet de paradigmer, hvor man i virksomheden tænker medier i stedet for forretning, discipliner i stedet for integration og central styring i stedet for netværk og empowerment.
Jesper Højberg Christensen er adjungeret professor på CBS.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Når forretningen kommunikerer: Topledelsens nye strategier

Når forretningen kommunikerer: Topledelsens nye strategier