Nedsat pris! Når forretningen kommunikerer: topledelsens nye strategier Forstør
Kategorier / sektioner:

Når forretningen kommunikerer: topledelsens nye strategier (Bog, Hæftet)

Af: Jesper Højberg Christensen

Forlag: Gyldendal Business
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 367
Dato for udgivelse: 4-6-2012
Udgivelse: 2. udgave, 2012.
ISBN-13: 9788702135046
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2012
Første udgivelsesår: 2009
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 6

2 - 5 hverdage

Formater / udgaver

Bog
Hæftet
232,50 kr
Indbundet
271,25 kr
epub
192,50 kr

232,50 kr

-22.5%

Vejl. pris: 300,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen skære igennem de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner? At balancere i alt dette er den nye strategiske udfordring for topledelsen. Når forretningens kommunikerer giver ledelsen i det private og det offentlige håndfaste anvisninger til, hvordan den skaber strategier på områder, som traditionelt opfattes som ´bløde´.
Bogens mange instruktive modeller og eksempler viser skarpe scenarier og giver råd til, hvordan kommunikationsprocesser kan løfte hele organisationen ved at: 
- skærpe brandretning og innovation
- få sine politiske interesser og relationer udviklet
- få succes med forandringer  
Jesper Højberg Christensen punkterer en række myter og udfordrer blandt andet de paradigmer, hvor man i virksomheden tænker medier i stedet for forretning, discipliner i stedet for integration og central styring i stedet for netværk og empowerment. Jesper Højberg Christensen blev udnævnt til adjungeret professor på CBS den 12. maj 2010.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Når forretningen kommunikerer: topledelsens nye strategier

Når forretningen kommunikerer: topledelsens nye strategier