Naked Marketing: En rejse til fremtidens markedsføring (Bog, Paperback, Dansk) af J. Christian Andersen

Naked Marketing: En rejse til fremtidens markedsføring (Bog, Paperback, Dansk)

Forfattere: J. Christian Andersen, J. Christian Andersen


Forlag: Books on demand

  • Type: Bog
  • Format: Paperback
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788771703757
  • Udgave: 1. (23-10-2015)
  • Oplag: 2. (24-10-2015)
  • Første udgivelsesår: 2015
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 132
  • Indbinding: Paperback
  • Mål og vægt: B: 135mm, H: 215mm, D: 8mm, Vægt: 147g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Traditionel markedsføring er døende. Det bliver sværere og sværere at få kundernes opmærksomhed.
I gamle dage sendte virksomheder deres budskaber ud til kunderne ved hjælp af smarte mediebudskaber, reklamer og glatte sælgere. Men kunderne blev trætte af at lytte. Nu er det kunderne, der taler. De taler med hinanden, med deres venner, kolleger og familiemedlemmer.
Medmindre du giver dem noget, som er værd at tale om, vil det ikke være dig og dit produkt, de taler om. Virksomheder og deres markedsføringsstrategier er ikke længere uigennemsigtige. De er nøgne.
I denne bog vil du opdage, at du er nødt til at ændre din markedsføring, hvis du vil i kontakt med dine kunder. Bogen er dels rejsebeskrivelse, dels essay den perfekte guide til, hvordan du navigerer i en nøgen verden.

Læsernes anmeldelser (0)