Forstør
Kategorier / sektioner:

Naked Marketing: En rejse til fremtidens markedsføring (Bog, Paperback)

Af: J. Christian Andersen

Forlag: Books on demand
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 132
Dato for udgivelse: 23-10-2015
Udgivelse: 1. udgave, 2015.
ISBN-13: 9788771703757
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2015
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 1

Forlaget skriver: Ikke på lager lige nu. Leveringstid 8-10 dage efter bestilling.

Formater / udgaver

Bog
Paperback
99,00 kr
epub
75,90 kr

99,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Traditionel markedsføring er døende. Det bliver sværere og sværere at få kundernes opmærksomhed.
I gamle dage sendte virksomheder deres budskaber ud til kunderne ved hjælp af smarte mediebudskaber, reklamer og glatte sælgere. Men kunderne blev trætte af at lytte. Nu er det kunderne, der taler. De taler med hinanden, med deres venner, kolleger og familiemedlemmer.
Medmindre du giver dem noget, som er værd at tale om, vil det ikke være dig og dit produkt, de taler om. Virksomheder - og deres markedsføringsstrategier - er ikke længere uigennemsigtige. De er nøgne.
I denne bog vil du opdage, at du er nødt til at ændre din markedsføring, hvis du vil i kontakt med dine kunder. Bogen er dels rejsebeskrivelse, dels essay - den perfekte guide til, hvordan du navigerer i en nøgen verden.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Naked Marketing: En rejse til fremtidens markedsføring

Naked Marketing: En rejse til fremtidens markedsføring