Forstør
Kategorier / sektioner:

Nøglen til god service (Bog, Bog & CD)

Af: Jens Ladegaard

Forlag: Ladegaard
Format: Bog & CD
Sprog: Dansk
Sideantal: 163
Dato for udgivelse: 1. kvartal 2009
Udgivelse: 1. udgave, 2009.
Redaktion: Rikke Carlé
ISBN-13: 9788799014767
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Tegner: Kasper Randorff
År for denne udgave: 2009
Første udgivelsesår: 2009
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 2

5 - 10 hverdage

6.293,75 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Uanset om du arbejder i den offentlige eller den private sektor, er du afhængig af, at nogen vil købe eller bruge dine ydelser. Man kan kalde dem for borgere, klienter, brugere, kunder, servicetagere eller noget helt andet. For enkelthedens skyld kalder vi her i Nøglen til god service alle, der er afhængige af dine serviceydelser, for kunder.
I både den private og den offentlige sektor handler det om at sikre tilfredse og dermed tilbagevendende kunder i butikken. Alle ved, at kunderne behandler servicegiverne, som de selv bliver behandlet, og at det af mange grunde kan betale sig at yde en god service. Alligevel er der mange steder, hvor der er plads til forbedringer. Alle servicegivere har vel af og til eller ofte oplevet, hvor meget det kan påvirke ens humør og ens opfattelse af en offentlig eller privat instans, hvis man får en god eller dårlig service.
Husk, at det er nemt at vælge dig og din virksomhed fra, hvis man som kunde oplever at få dårlig service.
Ofte bliver en virksomhed, et produkt eller en ydelse valgt fra på grund af manglende sympati for afsenderen og ikke på grund af selve produktet. Derfor henvender LADEGAARD Blended Learning
træningssystemet Nøglen til god service sig til alle, der i dagligdagen er afhængige af andre menneskers sympati.
Nøglen til god service er ikke blot en bog om, hvordan du i praksis arbejder med god service. Det er en del af et sammenhængende Blended Learning træningssystem, der, udover denne bog, også består af en audio cd, et kursus med en instruktør fra LADEGAARD A/S samt omfattende træning, tests, videoklips og meget mere på bogens hjemmeside.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Nøglen til god service

Nøglen til god service